Hayatımızda çok fazla stres var stres adı altında hepimiz kendimizi yıpratıyoruz. Hissettiklerimiz için kendimizi suçluyor, yetersizmiş hissine kapılıyoruz. Ruth A.BAER bu kitabında mantığımızı kullanarak, psikolojik tuzaklardan uzak durmayı ve kendi istediğimiz hayatı inşa etmemizi öğretiyor.
Kitabın içindeki uygulamalarla, çalışma kağıtları ve egzersizlerle her geçen gün kendinizi daha iyi hissedeceksiniz.
Henüz kitabı bitirmeden bu postu atmak istedim kitabın 3/1’indeyken bana etkisi çok büyük :)