Bir kısır döngüdeyim: çok yalnızım, öylesine dolaşıp, yürüyüp sırf başkası oldukları için imrenilesi görünen insanlara bakmak dışında dışarıda hiçbir yeni yaşanmışlığım yok.
Geleceğimin sorumluluğu ağır geliyor, beni korkutuyor. 
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gözlerimi açıp karşımda onu görebilmek için neler neler vermezdim. O sabaha ışınlanabilmek için nelerden vazgeçmezdim. Siz hiç bir anın içinden geçip giderken yaşadığınız anı özleyeceğinizi hissettiniz mi ?