Derslerime, medreseye ve tüm yoğunluğuma rağmen hedeflediğim sayıdan fazla okuduğum için kendimi tebrik ediyorum🥰 seneye bu sayının iki katını okumayı ümit ediyorum 😄 (Amin deyin)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Gençken güzel biriysen yaşlanmak zordur. O zaman daha derine düşersin. Ama güzellik yerine karakter sahibiysen, yemek yapmayı vesaire biliyorsan durum farklıdır. Hiçbir zaman güzel olmadıysan belki ölmek bile daha kolaydır... "