📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ba-yıl-dımmmmm.. Kitap muhteşem. Yazarın yıllar önce yazdığı ütopyası beni derinden etkiledi.. 1950li yıllarda 80leri anlatan devasa bi hayal gücü.. Okurken yer yer korkuya kapıldım, sanki geşecek yıllarda o halleri bizzat yaşayacakmışız gibi hissettim..
Sonunu bildiğim şeyleri okumak hoşuma gitmez ama bu eseri tekrar tekrar okuyabilirim.. Ağzına, kalemine, hayal gücüne, ütopyana sağlık George abi..