İnsan bazen bir şeyin neden olmadığını çok düşünür. Ben nerede hata yaptım diye sorar ama her şey sizin yaptığınız ya da yapmadığınız ile ilgili değildir. Bazı şeyler olması gerektiği için olur, bazıları da olmaması gerektiği için olmaz. İnsan bunu anladığında, kendine yüklenmeyi de illâ ki bırakır; bırakmak zorunda kalır..
Duygu ve Düşünce
Bazen bazı sevdalara çok geç kalırsın Geç de olsa bir gün bir yerde karşılaşırsın Elini uzatsan tutacak Yüreğini versen saracak kadar yakın Ve bir o kadar da uzak hissedersin Ne ona gidebilirsin Ne de onsuz kalabilirsin Bir çıkmaza girer yolun Yüreğin kalmak ister Bedenin gitmek
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dolunayı çelimsiz bacaklarıyla kucaklamış beyaz, dişi bir örümcek var. Yaşlı ve çok yalnız. Bazen içip sızar, çöp atar, çığlık atar, ıslık çalar, yardım arar, aradığını bulamaz aya kızıp dünyaya nefret kusar. Kimse duymaz dişi örümceği. O vakitler ne ağrır kalbi. Ne kadar ister çelimsiz bacaklarını şöyle bir anlığına çekip kendini dünyanın boşluğuna bırakmayı. Ne gezer dolunayda böyle yaşlı ve ölgün?
Allah sabır versin bizlere
Bu uygulamanın güncellemeleri hakkaten insanı çileden çıkartıyor. Yorum kısmı tam bir facia. Bazen kendime cevap yazıyorum. Bazen yazdığım yorum yok oluyor. Vs. Acayip şeyler.
1000Kitap
"Bazen olmaması, olmasından daha hayırlıdır. Biz bilemeyiz, Rabbim bilir."
İçimi bari bu iletiyi dökeyim, rahatlayayım...
Çok yorgun hissediyorum bugünlerde, sanki ölecekmişim gibi hissediyorum, ağlama isteği hep geliyor. Aile meseleri, dersler, hayat şartları... beni o kadar yordu ki... yaşama isteği kalmadı ben de nedensizce... inatla gülüyorum, ama güldükçe içim her zaman ağlıyor, nefes alışverişlerim değişiyor, bazen kalbim sıkışıyor... ölüm ensemdeymiş gibi hissediyorum... neden böyle hissediyorum? Bilemiyorum...
Hayata Dair