Çocuğunuzla sohbet ederken kullandığınız dil, çocuğunuzun kullanabileceği seviyeden çok daha üst seviyede olmadığı sürece ona daha fazlasını öğretmek için yardımcı olabilirsiniz.
Sıradan vatandaşın ön yargılı olması kötü, ama öğretmenin ön yargılı olması çok kötüdür. Öğretmenin ön yargısı ömür boyu devam eden psikolojik incinmelere yol açar.
"kim bilir belki de insanların yeryüzünde ulaşmaya çalıştığı tek gaye, bu gayeye ulaşma yolundaki daimi çaba,başka bir deyişle hayatın ta kendisidir..."