fuzulininbadesibb

fuzulininbadesibb
@bberayybengu
Bazılarımız şiirlere, şarkılara, filmlere, kitaplara tutunuyor. Sanırım artık insan, tutunamıyor insana
Bir insan söylediği şeylerden çok söylemedikleriyle insandır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sen de mi Brütüs...?
Tarihe geçmiş insanların ölmeden önce son sözleri... Leonardo Da Vinci: -"Çalışmalarım olması gereken kaliteye erişemediği için tanrıyı ve insanlığı gücendirdim." Oğuz Atay: -"Sevinmeyin daha ölmedim." Ünlü seyyah Marko Polo: -"Kimse bana inanmayacağı için gördüklerimin yarısını bile anlatmadım." İngiltere kralı III Richard savaş alanında atı yaralandıktan sonra kaçan askerlerine bakarak: -"At! at! Bir ata krallığımı veririm!" demiş ve at veren olmamış, düşman askerler tarafından öldürülmüş. Ünlü bestekar Mozart: -"Ölümün tadı dilimin ucunda,bu dünyadan olmayan bir şeyler hissediyorum." Jameikalı ünlü şarkıcı Bob Marley: -"Para hayatı satın alamaz." Amerikalı bilim adamı Josep Henry Green belki de öldüğünü kendi anlayan yegane insandır. 81 yaşında ölüm döşeğinde nabzını ölçerken nabzının durduğunu fark etmiş ve son sözü "Durdu" olmuş. Karl Marx: -"Hadi oradan. Son sözler yeterince doğru söz söylememiş aptallar içindir." Ünlü kahin Nostradamus: -"Yarından itibaren artık burada olmayacağım" demiş ve o gece vefat etmiştir. Alman filozof Hegel günümüzde de işlenen o müthiş kelimeyi söylemiş: -"Sadece bir kişi beni anladı, o da gerçekten anlamadı."
1000Kitap