“yetişkin bir insan -hangi oranda birbirleriyle çatışırlarsa çatışsınlar- hem annelik hem de babalık güdülerinin ikisiyle birlikte sever. eğer kendine sadece babalık güdüsünü ayırırsa şefkatsiz ve haşin olur. sadece analık güdüsünü yeşertirse yargılama gücünden yoksun kalır ve hem kendisinin hem de başkasının gelişimini engeller.”