berfin

berfin
@bbrrffnn
Ölmüş inançlar ve çiçeklerdi,bir daha dirilmeyecek olan....
Antalya
8 Ağustos
66 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Belki de... İnsan en büyük utancı... Kendine en yakın hissettiği kişilere karşı duyar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bunun ne kadarı anlık, geçici bir acıydı, ne kadarı değişmeyen gerçekti?
Edebiyat
Herkes herkessiz yaşayabilir. Kimse kendini oksijen sanmasın.... 🥀✨- Tezer Özlü
Edebiyat