Thetalha

Thetalha
@bbtalha_
"Hepsi manyak bunların ya"
Öğrenci
İstanbul
9 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Çocuklar basittir, duygularındaki saflıkla mükemmeldirler.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsanın bazen gördüklerine inanmaması lazım.
Reggie arkasını dönüp Vera´nın uyandığını ve yüzünde şaşkın bir ifade olduğunu fark etti. "Sensin," dedi Vera, sanki Reggie´yi ilk kez görmüşçesine. "Evet, anne. Benim." Reggie yatağın kenarına oturarak annesine gülümsedi. "Buradasın," dedi Vera. Reggie annesinin sol elini tutup okşadı. "Başka nerede olacağım ki?"
"Günaydın," dedi Reggie, annesine gülümseyip gözlerini ovuşturarak. "O burada," dedi annesi ağlayarak. Gözleri kapana kısılmış bir fareninki gibi korku doluydu. "Nerede?" diye sordu Reggie, anında ayılarak. Heyecandan derisi karıncalanmıştı. "Yatağın altında." "Burada bir şey yok, anne," dedi genç kadın, vücudunun gevşediğini hissederek. Vera kahkahalar attı ve iğrenç, hırıltılı bir ses çıkarttı. "Şeytan da böyle düşünmeni istiyor ya."
"Aman Tanrım" diye bağırdı Charlie, Reggie´yi gö rünce. Şaşırmış, hatta biraz da korkmuş bir şekilde bir adım geri attı. Reggie karnına yumruk yemiş gibi hissetti. "Saçımı kestirmem gerektiğini söylemiştin," dedi ezik bir şekilde. "Kestir dedim, balta vur değil." Sid yine aptal gibi güldü. "Bence çok güzel olmuş," dedi Tara külahının kenarını yalayarak. "Bir peri gibi görünüyor!"