kitap, daha yeni ayrılık yaşamış bir kadının bu ayrılığı inkarı, kabulü, yası ve iyileşmesi evreleri üzerinden yirmi mektupla işliyor. her bir mektupta, kadının iyileşmeye, bu ayrılığı aşmaya dair attığı bir adıma tanık oluyoruz. bu iyileşmenin bir ortağı olmak güzeldi, zaman zaman bir arkadaşla sohbet edermiş gibi hissettim, kendi kafamın içindekiler yazıya dökülmüş gibi geldiği de oldu. yazarın, verdiği ilginç bilgiler, çıkarımlar, deneyimlerine dair bakışı özellikle ilerleyen sayfalarda hoşuma gitti.
ancak, bu yazılanları bir blog sitesinde okusam daha çok severdim gibi hissettim. tam kitaba ısındığım noktalarda sosyal medya esprilerinden oluşan cümleler çıkıyordu karşıma ve biraz rahatsız edici buldum bu durumu.