Oğuz Atay’ın tamamlayamadığı kitabı . “Güzel günler göreceğiz çocuklar ... motorumuzu hür maviliklere süreceğiz...” kitapta bu satırları görünce oldukça duygulanabilirsiniz.
Bir kadının duygularının hislerinin bu kadar içten ve gerçekçi bir şekilde ,erkek bir yazar tarafından yazılması çok etkileyici.Bence yazar bu kitapta gözlemlerine duygularını katmış ve elinizden bırakmak istemeyeceğiniz bir kitap ortaya çıkarmış. Kesinlikle okunmalı :)
Sürükleyici bir kitaptı,olayların akışı ve karakter betimlemelerini okurken istemsiz bir şekilde hayal edebiliyorsunuz .sadece sosyal medyaya fotoğrafını paylaşmak için alınmamalı.