Baba diyor ki,"Hâkim Bey, bahçenize diktiğiniz ağacın ilk meyvesini başkasına verir misiniz?".
Türkiye'deki ensest gerçeği hâlâ tam olarak net değil. Toplum olarak bu derece ciddi bir sorunu ele almamamız hâlâ yaşanmıyor anlamına gelmiyor maalesef. Bu mağdurlar biz veya içimizden biri de olabilir. Herkesin bir dönem okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Durduğu yerde değersiz bir bütün olarak kalmaktansa, parçalana parçalana gitmenin büyük doğruluğuna inandırmıştı kendini. Herkesin köşeli ve meşru dayanaklar içinde güvenlik ve haz bulduğu yerde, eşiklerde yaşamanın ayrıcalığı ile güçlü ve güzel kalabilmişti.