Kendi varligimizda ayni gücü ya da güçsüzlügü hissetmezsek, karsidaki kisinin iyi veya kötü
niteliklerini yargilamamiz olanaksizdir. Fark eden sadece öz disiplin ve öz ifadelendirme derecesidir. Bu
insanlarin inancina göre, bir kisinin kendinde degisiklik
yapabilmesinin tek yolu bunun kararim kendi basina vermesidir ve herkes kendi kisiliginde her türlü
degisikligi yapma gücüne sahiptir.
Arkamizda birakabileceklerimizin ve kendimize kalabileceklerimizin siniri yoktur. Ve gene bu kabilenin
insanlari, bir baskasi üzerinde etki yapabilmemizin tek yolu kendi yasamimizdan, kendi davranislarimizdan
ve eylemlerimizden geçer. Bu düsUnce ve inanis tarzi, kabile üyelerini her geçen gün daha mükemmel
insanlar haline getirmektedir.