Varolmanın çok ötesinde,yaşamanın ise epeyce gerisinde bir yerdeyim.Bulduğumu sandığım her yolun son beni dipsizliğe ulaştırdı.Ait olma isteğiyle yaşamak isterken,yok olmak istercesine varolmuşum..Hiç yokmuşçasına..
Anlamını kaybettiğim o kadar duygu oluşturdun ki içimde
Ne hissetmem gerektiğini bile bilmediğim bir denizin ortasındayım
Ne geriye dönebiliyorum,nede ileriye gidebiliyorum
Durmuş,gelen dalgaların beni denize doğru çekmesini bekliyorum
Durmuşum yalnızca yok olmayı bekliyorum
Dünya üzerinde tek bir hücrem dahi kalmayana dek yok olmak..
Hayat tecrübelerimle şu yargıya vardım ki, başkalarıyla benim aramda korkunç bir uçurum var, anladım, elden geldiğince susmam gerek, elden geldiğince düşüncelerimi kendime saklamalıyım. Ve şimdi yazmaya karar vermişsem, bunun tek nedeni, kendimi gölgeme tanıtmak isteğidir.
Bana göre değildi bu dünya; bir avuç yüzsüz, dilenci, bilgiç, kabadayı, vicdansız, açgözlü içindi; onlar için kurulmuştu bu dünya. Yeryüzünün, gökyüzünün güçlülerine avuç açanlar, yaltaklanmasını bilenler için.