Kitabı çok beğendim. Okurken akıcı bir şekilde sıkılmadan okuyabileceğiniz bir kitap. İşlenen duygularda kendinizi bulabileceğiniz, karakterlerimizle birlikte kâh keyiflenip kâh hüzünlenebileceğiniz bir eser. Sonunun hüzünlü bitmesi biraz üzücü olsa da keyifle okudum ve tavsiye ederim. Adaleti, hayat yolculuğunu, insanların takındıkları tavır davranış ve maskeleri, pes etmemeyi ve çabalamayı, aşkı konu alan eserde Emeği geçen herkese teşekkürler.