Gidişinin ardından düşünüyorum şimdi ,
kırık , acılı ve yapayalnızım...
Sen bilmezsin
koskoca bir şehrin ortasında
yapayalnız kalmanın ne demek olduğunu ,
bir başına , korkulu , ümitsiz !...
Bir o kadar da çaresizlik oturur insanın içine..
Ve yüreğine fırtınalar bile yağsa ,
faydası olmaz o an !...
Soğuk bir bahar sabahıydı
Sen giderken ,
tıpkı vedalar gibi...
Son kez baktığım gözlerinde
nem bile yoktu ..
Aslında günlerce öncesinden
anlamıştım gideceğini
ve sana her şiirde anlatmıştım bunu..
Buruk , sessiz vedalar vardı mısralarımda
ama anlamamıştın...
Bilirsin ; '' Şairler , şiirlerle veda edermiş '' ...
Şimdi unutma sakın , vasiyetimdir !...
Kader , senin de kapını çalacak bir gün !...
Osman KIRCALI