H.

H.
@beendiss
Dilhûn. Kimine göre şair, kimine göre deli..
İnancım kalmamış iyileşmeye.
Şiir
Reklam
Garip de olsa bir aşk yaşamak, hiç yaşamamakdan iyidir.
1000Kitap
Bir gün daha sensiz doğuyor sevgilim. Güzel günlere biraz daha geç kalıyoruz.
Edebiyat
Ağlamak tövbesidir gözlerin , her defasında tekrar tekrar bozduğumuz.
1000Kitap
"Aşk dediğin boş yere ölmez."
Şiir
Reklam