Sıla

"Artik ayrilma vakti geldi catti, ben olmeye sizler de yasaminizi surdurmeye gidiyorsunuz.Hangisinin daha iyi oldugunu sadece tanri bilir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yalnizim, yalniziz.Bak bu infirat romantizmi, anladin mi?
Sayfa 329·Kitabı okudu
Ama her seye ragmen mutlu olamiyordu.Bu yasama yetersizligi, dayandigi seylerin boyle cabucak curuyuverisi nedendi?...
Sayfa 279·Kitabı okudu
Insanlari sevindirmenin bu kadar kolay oldugunu nicin daha once hic anlamamistim!
Sayfa 65·Kitabı okudu
Daha iyi bir insan oldugumu iddia edecek cesaretim yok elbette,ama daha mutlu bir insan oldugumu biliyorum, cunku o buz gibi donuk hayatim icin yeni bir anlam buldum,yasamin kendisinden baska bir sozcukle aciklayamayacagim bir anlam.
Sayfa 67·Kitabı okudu