-Hayır dostlarım, isterseniz kesin beni ancak aşka neden karşı olduğunuza anlam veremiyorum! Eğer günde on beş saat çalışmıyor olsaydım kesinlikle aşka tutulurdum.
Yine de aşk olmadan yaşamak güzel bir şey değil. Sürekli aşk hakkında konuşuyoruz, bir şeyler okuyoruz lakin sevmeye gelince az seviyoruz. Bu gerçekten güzel bir durum değil.
-Artık altı aydır evliyiz ancak kalbinde aşkın belirtisi bile yok. Hiçbir umut, hiçbir parıltı göremiyorum! Ne diye benimle evlendin? Neden, ha? Hangi şeytan seni benim kollarıma itti? Ne umut ediyordun ki? Neydi istediğin?