"Benim için"toplum"dibini bilinmezliklerin kapladığı korkunç bir şeydi;asla tek bir mücadeleyle neyin ne olduğuna karar verilebilecek kadar basit bir şey değildi."
"İntihar etmeden, çıldırmadan ,siyasi partiler hakkında konuşarak, umutsuzluğa kapılmadan ve pes etmeden mücadeleye devam etmek, acı verici değilse nedir?"
İnsan, yaşadığı yerlerde beraber bulunduğu insanlara görünmez ince tellerle bağlanırmış ; ayrılık vaktinde bu bağlar gerilmeye, kopan keman telleri gibi acı sesler çıkarmaya başlar, her birinin gönlümüzden kopup ayrılması, bir ayrı sızı uyandırırmış . Bunu yazan şair ne kadar haklıymış!