Beheşti Zehra Özkan

Beheşti Zehra Özkan
@behestyy
Dışımız serseri, içimiz kütüphane.
Öğrenci
NEVU | International Trade & Logistics
Nevşehir
İstanbul, 11 Eylül 2003
57 okur puanı
Ekim 2023 tarihinde katıldı
“Ara sıra herkes yalnız kalabileceği bir yer olsun isterdi.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Düşünün. Çünkü henüz yasaklanmadı."
“İçinizde bir boşluk vardır, bir daha hiçbir şeye ilgi duyamayacağınız şeklinde bir his.”

Beheşti Zehra Özkan

, bir kitap okudu
5/10
·83 syf.··
1 saatte okudu
·
2024 3. kitabı
Epiktetos
8.6/10 · 2.906 okunma
5/10
·83 syf.··
2024 3. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 06 Mayıs 2024 00:56
Epiktetos'u hep önemli bir düşünür olarak bulmuşumdur. Kitap çok ince, bir oturuşta bitirilebilir. Okurken okuduğunuz her cümle çok anlamlı ve unutulmaması gereken nasihatler gibi geliyor fakat son yaprağı çevirip kitabı kapadığınızda okuduğunuz çoğu şeyi kuvvetle muhtemel hatırlamıyor olacaksınız. Roman tipi bir kitap gibi değil dolayısıyla pek akılda kalamıyor. Fuat Sezgin, Gençlerle Başbaşa kitabındaki son 4-5 sayfada nasihat veriyo da zaman zaman açıp okuyunca ‘ah bu da kulağıma küpe olsun’ diye düşündürüyor ya tam da o cinsten bi eser. Okunur yani ben beğendim
İçsel Huzur İyi Yaşamın Kapısını AçarEpiktetos · Beta Yayınları · 20212,906 okunma