Güneş hep aynı doğar aynı batar. Sana da, bana da, başkasına da, hatta kainata da. Güneş hep aynıdır, lakin biz değişiriz. Sen büyür erkek olursun, bense yaşlanıp ölürüm. Güneş bunu umursar mı? Yine doğar, yine batar. Ama sen sanmayasın ki, bizler Allah’ın unuttuğu bir yerdeyiz. O hepimizi ayrı ayrı sınar. Yükünü almış, yoluna koyulmuş bir deve gibi bizi de kendi çölümüze salar. En zor şeyleri de taşıyabilene yükler. Herkesin karanlığı da ayrıdır, aydınlığı da. Ayrıca unutmayasın ki mükafatı da ayrıdır.