belhsultanı

belhsultanı
@belhsultani
Dünyanın bütün kötülüklerine başkaldır. Bazen senin iyiliğin bir başkasının kötülüğüne de olabilir. Kendi iyiliğine de başkaldır. #60600539 #60512243 #60427375
Öğretmen
Lisans
istanbul
İstanbul
133 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
Mehlika Sultan'a aşık yedi genç Seneler geçti, henüz gelmediler;
Mehlika Sultan'a aşık yedi genç Gece şehrin kapısından çıktı. Mehlika Sultan'a aşık yedi genç Kara sevdalı birer aşıktı. Bir hayalet gibi dünya güzeli Girdiğinden beri rü'yalarına; Hepsi meshur, o muamma güzeli Gittiler görmeye Kaf dağlarına. Hepsi, sırtında aba, günlerce Gittiler içleri hicranla dolu; Her günün ufkunu sardıkça gece Dediler: "Belki son akşamdır bu" Bu emel gurbetinin yoktur ucu; Daima yollar uzar, kalp üzülür: Ömrü oldukça yürür her yolcu, Varmadan menzile bir yerde ölür. Mehlika'nın kara sevdalıları Vardılar çıkrığı yok bir kuyuya, Mehlika'nın kara sevdalıları Baktılar korkulu gözlerle suya. Gördüler: "Aynada bir gizli cihan... Ufku çepçevre ölüm servileri..." Sandılar doğdu içinden bir an O, uzun gözlu, uzun saçlı peri.
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı ruhlar için hüzün bir zevk, bir gıda değil midir?
"Tanrilarin bize verdigi bütün nimetlerin hicbiri katiksiz ve kusursuz degildir, onlari bir dert pahasina satin aliriz. is ile eglence, keyifle sıkıntı,cok ayri olduklari halde, gizli bir takim ilintilerle, kendilerini birlestirebiliyorlar. sokrates der ki: tanrilardan biri hazla elemi birlestirip, karistirmak istemis, bunu basaramayinca bari sunlarin kuyruklarini birbirlerine baglayalim, demistir...fakat bana öyle geliyor ki insan kendini hüzne bile bile birakir. ınsan mahsus da üzgün görünebilir. onu demek istemiyorum. üzgün zamanizda bile gülümseyen, hosumuza giden, ince ve tatli bir sey duyar gibi oluruz. acaba bazi ruhlar icin hüzün bir zevk, bir gida degil midir?
Edebiyat
Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var: Yaşadın mı büyük yaşayacaksın, ırmaklara,göğe,bütün evrene karışırcasına Çünkü ömür dediğimiz şey, hayata sunulmuş bir armağandır Ve hayat, sunulmuş bir armağandır insana Ataol Behramoğlu
Şiir
Uzak ülkeler çekmeli seni, tanımadığın insanlar Bütün kitapları okumak, bütün hayatları tanımak arzusuyla yanmalısın Değişmemelisin hiç bir şeyle bir bardak su içmenin mutluluğunu Fakat ne kadar sevinç varsa yaşamak özlemiyle dolmalısın Ve kederi de yaşamalısın, namusluca, bütün benliğinle Çünkü acılar da, sevinçler gibi olgunlaştırır insanı Kanın karışmalı hayatın büyük dolaşımına Dolaşmalı damarlarında hayatın sonsuz taze kanı
Şiir
İnsan bütün güzel müzikleri dinlemeli alabildiğine Hem de tüm benliği seslerle, ezgilerle dolarcasına İnsan balıklama dalmalı içine hayatın Bir kayadan zümrüt bir denize dalarcasına
Şiir