Hayatta yaşadığınız olaylar, süreçler hepsi size birşey öğretmek için gelir.
Önemli olan o sonuca varabilmenizdir.
Kalemi ilk ele alan bir çocuk nasıl ki onun yazma aracını deneyerek öğrendiyse,
Hayatta bu şekilde kalem tutmayı öğretir gibi öğretiyor bizlere birşeyleri.
Önce emeklemeyi öğrenirsin,
Sonra yürümeyi, sonra koşmayı ve bir noktadan sonra dönüm noktan olacak yere geldiğinde durmayı öğrenirsin.
Evet , bu şaşılacak şey değil aslında.
Durmayı öğrenmek o kadar ağır bir yüktür ki, o aşama bak çok yıpratır.
Lakin ardından gelen güzellikler varya?
İşte bak onlar bizi ayağa kaldırıyor.
Çünkü niye?
Onlar , Rabbimizin sabrın ardından verdiği mükafatlar oluyor.
Öyle işte çiçeğim,
Çiçeğim dedim çünkü herkes bir çiçektir aslında. Tohumdun, filiz oldun, sonra çiçek açtın bak şimdi o çiçek kokusunu yayacak ve belki kocaman bir ağaç olup meyve verecek.
Sabret çiçeğim sabret.
Allah yardım edendir🌼