Çünkü o an herşeyin son bulmasını istedim. Yorulmuştum. Az önce soluğum hiç tanımadığım bir adamın ellerinde kesilirken belkide ilk kez nefes aldığımı hissetmiştim ne kadarda acınası bir andı. Bir içgüdüyse yaşamak hayvandan ne farkım vardı. Hem yaşayıpta ne yapacaktım? Cebimde param vardı ama hayallerim olmadıktan sonra neye yarardı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hala ara sıra sana karşı çalışan o deli ve şaşkın ve çelişkili yüreğimle sana gelmek istediğimi neden hala hissetmiyorsun? Sana neden o kadar direndiğimi, bunu yapmaktan belkide neden asla vazgeçmeyeceğimi yavaş yavaş anlamaya başlıyorum. Seni seviyorum ve seni sevmek istemiyorum, çık fazla ve çok ağır geliyor, ama her şeyden önce seni seviyorum; bugün söylüyorum sana bunu, senin artık dıymaman ya da duymak istememen tehlikesini de göze alarak.