Düşüncelerini istediğin gibi değiştirebilir, geliştirebilirsin. Benim gökte Yüce bir Tanrı konusundaki düşüncelerim de zamanla değişti. Sonunda, Tanrı'nın, Tanrı'yı aramanın kendisi olduğunu öğrendim. Dinler "Tanrı tanımlanamaz.", "Tanrı bilinemez.", "Tanrı görünemez." der dururlar; ama bunu yaparken bir yandan da "Tanrı böyledir.", "Tanrı şöyledir." diye Tanrı'yı tanımlayıp durmalarında çelişki görmezler. Tanrı, sorulardadır; ama onların her soruya cevapları vardır; sorulara cevaplarla karşılık verir, cevapları sorulardan öncelikli tutarlar. Evet, Tanrı tanımlanamaz, Tanrı bilinemez; ve sen, tanımlanamayan, bilinemeyen şey olarak, bu dünyada Tanrı'ya, Tanrı'nın gerçekliğine en yakın şeysin. Tanrı'ya ve doğal gerçekliğe hepimizden yakın biri olarak, belki bana Tanrı'ya dair bir şeyleri de, kulaklarımı, gözlerimi açabilirsem eğer, sen öğretirsin.