"Şimdi bunu ona nasıl söyleyeceğim, kesin bana bağırıp çağıracak, en iyisi söylemeyeyim" yaklaşımı bile aslında senin kendini aşağılanmaya, kızılmaya, öfkelenilmeye layık görüyor olduğundan kaynaklanır. Ama sen "Bu onun sorunu, ne yaparsa yapsın, ben bunu ona tabii ki söyleyeceğim" dediğinde kendini öfkelenilmeye layık görmüyorsundur.