Fakat ben hiçliğimi biliyorum ya!.. Aradığımı hiçbir zaman bulamayacağım. Zaten daha neyi aradığımı, hangi şeyi bulamadığım için üzüldüğümü doğru dürüst bilemiyorum ki!.. Ben pek zavallıyım. Bu da pek feci.
Demin uzun zamandan beri kafamı işgal eden bir şeye karar verdim: Değişmeliyim. Artık başkalarının benim üzerimdeki tesirlerinin yok olması lazım, hür, tamamıyla hür olmalıyım.