Ah werther ah..bir insan kendini nasıl sadece kalbinin ellerine bırakır, beynine nasıl yetmez gücü okuyun..Goethe'den okuduğum ilk eser.anlatim, tasvir, duygu gecisleri, kelime dizimi cok güzeldi.çevirmen de muazzam bir iş çıkarmış.okuyabileceginiz guzel bir eser..