Bende bir tek başınalık var, çocukluğumdan beri büyüttüğüm..
Alıntı
Bu yağmur... bu yağmur... bu kıldan ince Nefesten yumuşak yağan bu yağmur.. Bu yağmur... bu yağmur... bir gün dinince. Aynalar yüzümü tanımaz olur. Bu yağmur kanımı boğan bir iplik Tenimde acısız yatan bir bıçak Bu yağmur yerde taş ve bende kemik Dayandıkca çisil çisil yağacak. Bu yağmur delilik vehminden üstün; Karanlık kovulmaz düşüncelerden. Cinlerin beynimde yaptığı dügün Sulardan, seslerden ve gecelerden. Necip Fazıl Kısakürek
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bende🎀

Nursel

@Kinuxyylendinizzzzz
·
+1
Bakin bakın bende yaptım 🤧🤧
Saçlarından gözlerinden bende iyi duran sözlerinden senden benden bahsetmem lazım kim varsa umudunu kaybeden... Puff aşk dolaylı yoldan bir insanı öldürmek sevmeyi bilmeyen birine sevmeyi öğretirsin sonra bir bakmışsın arkasına bakmadan çekip gitmiş. Aşkmış aşk ne ? Gelir iki gün iyi davranır sonra derki sana benden başkası bakamaz dokunamaz dadaaatt yanlış cevap sevmek bu değil seviyorsan kısıtlamazsın. Birine deneyim birine hayatının hattası oldu... Şu aşk şarkılarının verdiği hisi keşke gerçektende yaşayabilsekde neyse yahuuu hsjsjjsb
Yazamıyorum
Artık, Ahhhhhh, yazamıyorum artık bizi. Ne bizi, ne seni, nede beni artık. Heyelanın altında kalmış bir nergis, Başağı çekirge sürüsünden sömürülmüş Sümbüller gibiyim. Kalbimde, tırnaklarıma kelime ve süslü cümleleri aktaracak şehveti göremiyorum. Ne yazabiliyorum nede artık yazmayı biliyorum. Bir zerdalinin dalından koparmış gibiyim artık. Zelal hissetmiyorum şîlo da değilim. Tarif edilemez yoğunlukta kirli ve berrağım aslında. İlk şiirim doğa ve vatanımaydı sonra sana dönmüştü kalemim. Şimdi ne uğruna yazılacak o doğa, ne vatan nede sen varsın. Kendimi hiç bu kadar boşlukta kalemi sallarken görmemiştim, son zamanlardan beridir. Renkleri keşfetmekten öte, keşfettiklerime sıkı sıkıya kaybolmasın diye sarılıp saklıyorum. Tıpkı oyuncağı elinden alınmaya çalışan 7'likler gibi. Nafile, Koruyamıyorum vijdansızlıklara. Yazamıyorum artık, Mürekkebim dile gelecek kadar kudretli değil, bu kasvetli ve yoğunluğun müvekkili olmayı reddediyor. Bende ise yorgun umudu sende aramıştım oysa ki...
Menâkıb-i Çehâr Yâr-ı Güzin'in 4 büyük Halife kitabını burada bulmadım acaba bende mi bir sorun var.
Duygu ve Düşünce