Merhabalar... güzel bir Kandil günü yazılan kitap incelemesini aşağıdadır Korona çıktıktan sonra çok meşhur olmuş ismini çok duymuştum,aldım ve okumaya biraz geç başladım, yine bitmek bilmeyen kitaplar kategorisine giren bir kitabım daha oldu. Hoş araya sınavlar ödevler girdi ama kitap çok vasat. Herkesin bildiği şeyleri yazmış. Hiç bir kehanet yok. Sadece 2004 te yazıldığını düşünürsek Online eğitimi ve 2020 de maskeyle dolaşacağız kısmını bilmiş. Hatta 2020 ler için anlattığı bir çok şey afaki kalıyor. O bu zamanları sütlü muhallebi kıvamında düşünmüş. İnsanlık Nirvana’ya ulaşacak hepimiz mutlu olacağız gibi. Ama nerdeeeeee..... neyse küresel ısınma buzulların erimesi, iklim değişikliği, vb. Hepimizin bildiği şeyleri başlıklar altında okumak isterseniz buyrun okuyun... kısacası beğenmedim ben. Okuyacaklara kolay gelsin... selamlar...