Puan vermedi·392 syf.··
2026 8. kitabı
Yani çoook sevdim seriyi ama tek kitapta bitirebilirmiş yazar çünkü 2. Kitapta artık vıç vıçlıktan fenalık geldi ve atlayarak okudum ama genel anlamdı iyi bir ruh hali bıraktı bendee.. gavin gibi erkekler ancak kitapta ve hayallerde olur böyle karakterler okumayı daha keyifli kılıyor.. teşekkürler yazarcımmm…
NabızGail McHugh · Pegasus Yayınları · 2016188 okunma
10/10
·392 syf.··
2025 113. kitabı
#milenyumaşkına Bu yazar beni daha ne kadar şaşırtacak acaba? Tabii şaşırmayı severiz. Tekrar edilmeyen Farklı karakter ve olay örgüleri kırmızı çizgimizdir. Çığlıklarının hastasıyız #17numara sonrası yazar gelen yorumlardan sonra yazmaya karar vermiş bu hikayeyi. Yazarın hâlâ normal biri olmadığını düşünüyorum. Bence olmasın da yoksa bize farklı Pencerelerden bakmaya sevk edemezdi ki. Hikaye tek kitap ve de şiddetin iki türlüsü de açıkça ifade edildiğinden YETİŞKİN içeriklidir. Ekin adındaki esas kız, kısasa kısas diyen intikamcı biridir. Ve pek bir akıllı olduğundan da hep sıyrılan taraftır. Ailesi ile arası yoktur, arkadaşları yoktur ama çok iyi öğrencidir. Asosyal değil, şeytan tohumu görülmesi bunların sebebi olabilir. Ekin mücevher satan bir mağazada çalışıyor. Derken bir gün mağaza müdürüyle tartıştığı günün ertesi sabahı müdürün kayıp olduğu ve onu son gören kişi olan Ekin'in tartışma sebebi olan kolyenin de olay yerinde olduğu görülüyor. Tüm şüpheler onu gösterirken, gizemli delikanlı Poyraz'ın sürekli ortalıkta dolaşması ve geçmişin izleri tek tek görülürken hikaye karmaşık bir hal alıyor. Bu hikaye için tam olarak #polisiye diyemeyiz #gizem #psikolojikgerilim de içeriyor. Ama tabii yazarın kendine has tarzında. Ve ben buna bayıldım. Bununla birlikte hikayeye sadece tür veya kurgu olarak bakmak haksızlık olur. Çünkü yazarın hikayeyi işlediği bir mesaj var. Aslında çok açık bir mesaj ancak görmek isteyen görür. İşte yeni nesil yazarlardan beklediğim anlayış bu: Sadece kurgu üretmek değil, okura bir şeyler vermek. Ben hikaye sonunu kötü bekledim ama iyi çıktı. Üstelik ters köşe olmak beni çok mutlu etti ki sanırım okuyan herkesi etmiştir. Yüreğimi ağzıma getirdi valla. Kızım Bi kere de iyi yaz beeeeğğ dedim Epope'den tam not aldı! Hem de dehşet ve
Altı SaniyeFatma Şamata · Artemis Yayınları · 2025415 okunma
Reklam
kevin KRALDI, en UYUŞUK HAYVANLAR arasında
10/10
·32 syf.··
Beğendi
·
2024 8. kitabı
kitap hangi düzeye uygundur acaba diye düşünürken bana bile iyi gelmesi... içe dönük, dış dünyaya hep bir ikilemle yaklaşan ve kaygıları bulunan herkes için yazılmış bu kitap resimleriyle de insanın dikkatini çekmeyi başarıyor ve bendeen tam puan alıyor
Çocuk Kitapları
Cesur KoalaRachel Bright · Uçan Fil Yayınları · 202115 okunma
4/10
·416 syf.··
2023 58. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 05 Aralık 2023 16:57
Hmm... Hımm... Beklentimi çok düşük tuttum sanıyordum. Saçma sapan mantık hatalarıyla dolu olmasına rağmen okurken dalga geçerek eğleneceğim, anlamsızca hoşuma gidecek bir şey bekliyordum. Eski tarz gotik kitapların günümüz versiyonu gibi. Tutmadı. Karakterler hiç ilgimi çekmedi. Yazımı iyi değildi. Kullanılan argonun tarzı da hoşuma gitmedi. (Gerçi bu çevirmenin kelime tercihi olabilir.) Sadece şu cinayetlerle ilgili olayı öğrenmek için okudum. Okulda Kara Balo diye neredeyse kitabın başından beri bahsedilen bir gece var. Cinayetler bu gece oluyormuş filan. Bu gecede meğerse herkes kimin kim olduğunu bilmeden işi pişiriyormuş. Bu kısma gelince kafamı sandalyemde geriye yaslayıp tavana boş boş bakıp neden neden diye hayatı sorguladım. Sonra elimden çıkarılacaklar için bir süredir düşündüğüm goodreads rafını oluşturdum. Bir de baloda kimin kiminle nerede ne halt yediği belli değilken bir iki öğrencinin ortada olmadığını fark edip telaşlanıyorlar. Cidden böyle mantığa ne diyeyim ben, ne diyeyim? Her yıl birinin kaybolduğu gecede maskeli fırında mercimek partisi düzenleniyor. Ben de mantık arıyorum. Suç bende, bendeee. AMA cinayetlerle ilgili gizem için bir şey olmasını çok istemiştim. Yazar hem istediğimi yapmış hem de ötesine geçmiş. O yüzden beğendim. İnternet hikâyesi okur gibi bir iki kafa arkadaşla da şakalaşarak beeeelki okunabilir. He harcayacağınız zaman ve para düşünülürse tavsiye etmem.
GothikanaRuNyx · Martı Yayınları · 20221,876 okunma
Spoicikler olabilir :)
10/10
·154 syf.·
2023 46. kitabı
Selâm ... Yazarımızın kaleminden okuduğum ilk eseridir kendisi . Severek ve beğenerek okuduğumu belirtmek isterim . Şeyma R.GZN... emeğine kalemine sağlık yazarcım♡♡♡♡☆☆☆☆ ☆ Yaşamımızda teknoloji çok gelişmiş ama insanlık ömrü kaliteli bulunduğu için kısalmış olsa ne hissederdik ? ☆Geçmiş veya gelecek arasında bir yolculuk yapmış olmayı ister miydik gerçekten ? ☆Böyle bir yeteneğimiz olsa ne yapardık ilk olarak ? ☆☆☆ Konusuna gelecek olursam , arkeolog olan Faruk Nam ve eski eşi Elizabeth Nam birlikte bir projede yer alırlar. Kazı çalışmaları sırasında Faruk bir tablet bulur ve incelemek için bunu kendine ayırır. Tabletin yüzyıllar süren bir lanetin parçası olduğunu bilmeden üstündeki yazıları anlamaya başlar . Tam bu esnada oluşan dolunay ile lanetin ilk evresi gerçekleşir , tüm dünyada bebek ölümleri olur . Faruk eski eşinden yardım ister ve birlikte lanetin kalkması için çalışmaya başlarlar. Başka bir ülkede yine böyle bir laneti bilen bir kaç bilim insanı, ölümlerden sonra harekete geçerler . Her şeyi bitirecek olan ve lanete son verecek kişiler ise farklı ülkelerden üç gençtir. Santo , Igor , Sedef ... Özel yeteneklere sahip olan bu gençlerin bir araya gelmesi ve olayları anlaması pek de kolay değildir . Şifa , dün , yarın ... Gençlerin bu özellikleri onlara istediklerini verecek mi? Geçmişi ,geleceği ve kendilerini kurtaracaklar mı ? Yaşamımızda savaşın , kavganın , kötülüklerin olmadığını düşünürsek , ne güzel olurdu beeeğğ derdik sanırım . :) Yaşam daha huzurlu olsun derken teknolojinin içinde kapana kısılmak , arkadaş , dost ve dahi insan yüzü görememek nasıl olurdu . İster miydik böyle bir geleceği .? Teknoloji sayesinde kavgalar, ölümler , savaşlar son buluyor ama .... Otuzlu yaşlarda son bulan insan ömrü eşliğinde ... İster miydik ? Yazarın ustaca işlediği
Fantastik Bilim Kurgu
LotusŞeyma Reyhan Gözen · Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık · 202096 okunma
10/10
·40 syf.··
2020 31. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 12 Nisan 2020 07:27
KANATSIZ ARI MU ||#kitapyorumu 5/5 Ahmet Şerif İzgören'i tanıdığımdan beri her kitabını okumak isterim. Bir gün kardeşimde bu çocuk kitabını görünce bendee okumakk istiyorum diye bağırııp kardeşimden hemen bitirip bana vermesini istemiştim.Bi solukta okudum kitabı .Çocuk kitabıydı ama içinde anlatılmak istenen mesajlar her yaşa hitap ediyordu.Kanatsız Arı Mu'nun sırf kanadı olmadığı için iş yapamaması sorun edenler ve birde etmeyen cana yakın dostları var .Kanatsız Arı Mu engeli olmasına rağmen herkese hayat oluyor. Sadece bir arıdan ibaret olan arkadaşlarına isimler takıyor.Kraliçe Arının bile gözlerine bakarak konuşuyor o kadar cesur.Mu aslında bir hayata tutunma hikayesi .Eksikleri olsada hayata hep pozitif bakanın hikayesi.Okurken üzüleceğiniz noktalar olucak ama Mu sizleri mutlu edicek hiç merak etmeyin .Herkes kesinlikle okumalıı şans verin pişman olmayacaksınız
1000Kitap
Kanatsız Arı MuAhmet Şerif İzgören · Elma Yayınevi · 2016242 okunma
Reklam