Beni özel darphanelerinde bastıkları yeni bir para gibi görmelerine neden okadar gücendiğimi bilmiyorum ama ... Ayağa kalkıp herkese " Ben bir insanım, bir bireyim -benimde annem ve babam , anılarım ve bir geçmişim var -ve siz beni sedyenin üzerinde o ameliyathaneye götürmeden önce de ben bir insandım!" Diye bağırmak istedim.
Benimde mi düşüncelerim olacaktı,
Ben de mi böyle uykusuz kalacaktım,
Sessiz, sedasız mı olacaktım böyle?
Çok sevdiğim salatayı bile
Aramaz mı olacaktım?
Ben böyle mi olacaktım?