heyy sen bana kızmaaa...! Diyennn Güzelll
Güzelimmm ! :))
Kızarım Kızgınımm! Güzelim :)),
Kızıyorsun bakkk ! Güzelsinn demedim diyé
Kızmaaaaa :)) Güzelim ! (ehli-keyif nickim)
Güzelsinnn çoookkk
ama ben géne kızarımmm !
(çünki) Ben çoook daha güzelimmm
öööleee güzelleşmişimm işteee :))
ne yiycemmm yawww :))
Kızdıkçaa güzelleşmişimm
Kızma Sen (bana) !
Güzelsin dedikya (sana)
hımmm
Sonraaaaaaaa çok çirkinleşirsin
Talih senden yana
...Güzelim !
Ne Güzel Kızamıyorsun değilmi ? (bana)
Ne şeytan tüyü yawff
Hak ! lı yım beeee Güzelim ! Bende güzellim :) fakat
Bakkkk şimdiiii sanada kızcammmm !
Çatlatman yawww insanı alaalaaa
Kızıyorummmm
FAKATTTT…!
...Kızgınlığım " Hak"lı lığımaaaa !
Bu Kadar mı Hak lı olunur Yaaa !!!
Hak lılığım ! Yalnızlığımdır...
Bu Kadar mı Yalnız Kalınır Beeeee !
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
''Nerde ne konuşması gerektiğini bilen, yeri gelince çocuk olmayı bilen, yeri gelince bir çınar olan, büyükle büyük küçükle küçük olan; kısacası kendini yetiştirmeyi başarmış kaliteli insanlara zaafım var.''