Günler geçiyordu bu uykuyla uyanıklık arasında. İnsan hiçbir şeylere aldırmaya bir başladı mı. Ne kendi durumunu, ne de bütün durumları, üstünde durulmaya değer bulmadı mı? Bu bir kış uykusudur ki hiçbir yaz sökemez. Ne ışığı kapatıp uyuyor, nr okuyor, ne de sevişiyor: Yatıyordu.