Eşemen Kaya

Eşemen Kaya
@beowl
"Onu yazacaktım. Çünkü o yazılmalıydı. Gözlerinde hüznü taşıyan o, öldükten sonra bile yaşatılmalıydı..."
Reklam
"Geceyi aydınlatan sokak lambaları, insanların kalbinden daha sıcak ve aydınlıktı bu yüzden o çocuklar kendilerini geceye daha fazla ait hisseder, gündüzleri ise kalpleri karanlığa bulanmış insanlardan bir adım daha uzaklaşırdı."
"Sahip olduğum diğer tüm bilgileri başkaları da edinebilir ancak hislerim yalnızca bana aittir."
"Evet, yalnızca sen, beni asla tanımamış olan ve hep sevdiğim sen."
Koza'nın Poyraz'ı, Helin'in Saye'si, Yankı'nın Umut'u, Işık'ın Nil'i, Lal'in Zeynep'i vardı ama... Bartu'nun sadece Bartu'su vardı... İyi ki doğdun Sadece Bartu
Reklam