Berçin Ayşe Güven

Berçin Ayşe Güven
@bercin_12
Kimse için değişme, sen böyle güzelsin. İnsanları değiştiremezsin. Oyun hamuru da değiller ki istediğin gibi şekil veresin. Ben, gerçek değer ve sevginin bir şeyleri veya bir insanı olduğu gibi kabullenmekten geçtiğini düşünüyorum. Düşünsene bir insan hayatına giriyor. Seni kısıtlıyor, onu giyme, bunu giyme, oraya gitme, buraya gitme, şununla konuşma, bununla konuşma diyor. Sürekli kendi isteklerini sana dayatmaya çalışıyor. Bunun da gerçekten sevgi olduğunu düşünenler var. Değil arkadaşlar, değil. Bunun adı sevgi değil, bunun adı takıntı. Bunun adı bencillik. Karşılıklı güven ve saygı varsa sevgi güneşi en güzel oradan doğar. Seni değiştiren değil, seni olduğun gibi kabullenerek seven insanlar olsun..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tarihi düşündüğümde ve içinde yaşadığımız dünyaya baktığımda, endişe duymadan edemiyorum; içimi büyük bir üzüntü ve öfke kaplıyor; iç geçiriyorum ve şunu kabul etmek zorunda kalıyorum: Ya doğa insanla insan arasında büyük bir fark gözetmiş ya da dünyaya şimdiye dek egemen olan medeniyet son derece taraflı davranmış. Eğitim üzerine yazılmış çok çeşitli kitapları inceledim, ebeveynlerin çocuklarını yetiştirme, okulların idare biçimlerini gözlemledim; ama sonuç ne oldu? - Bana acı veren sefaletin kaynağında kız kardeşlerimin sefil eğitiminden başka bir şey yatmadığına dair sarsılmaz bir inanç: Kadınlar, acelece varılmış tek bir sonuçtan kaynaklanana...
Ben şu koca okyanusun bir damlasıyım yanlızca.
Edebiyat
"Bizi de hep bu suskunluğumuz mahvetti,öyle değil mi?"