vêrá

vêrá
@berf_12
Bir garip boşlukta çivili kaldım.. Büküldü gökyüzü, ayna oldu zaman.. Şeyhim kâinata alışamadım . anitsayac.com
lisans
Batman
Samanyolu ?Batman
73 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Çok hoş bir duygudur insanın kendini öylece arabanın sallamasına bırakarak, gözlerini kapayıp ilkbaharı hissetmesi ve hiç bir çaba göstermeden kendinin kanatlanmış gibi taşındığını hissetmesi...
Edebiyat
Reklam
... İnanıyorum ki, yalnızca kendi kaderini bir gizem olarak yaşayabilenler gerçek anlamda yaşıyordur..
Edebiyat
! İnsan aslında karmaşık bir varlık değil. Çoğunluğu zamanının büyük bir bölümünü yaşamak için kullanıyor, geriye kalanı ise, özgür oldukları küçük zaman diliminden öyle korkuyor ki, ondan kurtulmanın her türlü yolunu deniyor. İşte insanın değişmez yazgısı !
Edebiyat
Saygı görmek adına alt tabaka insanlarından kendini uzak tutmak gerektiğine inanan kişi, yenilgiden korktuğu için düşmandan saklanan bir korkak kadar eleştiriyi hak eder.
Edebiyat