Çok hoş bir duygudur insanın kendini öylece arabanın sallamasına bırakarak,
gözlerini kapayıp
ilkbaharı hissetmesi ve hiç bir çaba göstermeden kendinin kanatlanmış gibi taşındığını hissetmesi...
! İnsan aslında karmaşık bir varlık değil. Çoğunluğu zamanının büyük bir bölümünü yaşamak için kullanıyor, geriye kalanı ise, özgür oldukları küçük zaman diliminden öyle korkuyor ki, ondan kurtulmanın her türlü yolunu deniyor. İşte insanın değişmez yazgısı !
Saygı görmek adına alt tabaka insanlarından kendini uzak tutmak gerektiğine inanan kişi, yenilgiden korktuğu için düşmandan saklanan bir korkak kadar eleştiriyi hak eder.