vêrá

vêrá
@berf_12
Bir garip boşlukta çivili kaldım.. Büküldü gökyüzü, ayna oldu zaman.. Şeyhim kâinata alışamadım . anitsayac.com
lisans
Batman
Samanyolu ?Batman
73 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Reklam
Seni kaybettik, yorulduk. Bir sahradayız ki sonu yok. Çöllerde bir başımıza kaldık Uçsuz bucaksız ummanlarda susuzuz. Bunca zaman hiç uyumuyormuş gibi uykusuzuz. Ne zaman açacağız gözlerimizi . Ne zaman bu gafletten kurtulacağız..
Şiir
Çok hoş bir duygudur insanın kendini öylece arabanın sallamasına bırakarak, gözlerini kapayıp ilkbaharı hissetmesi ve hiç bir çaba göstermeden kendinin kanatlanmış gibi taşındığını hissetmesi...
Edebiyat
... İnanıyorum ki, yalnızca kendi kaderini bir gizem olarak yaşayabilenler gerçek anlamda yaşıyordur..
Edebiyat
! İnsan aslında karmaşık bir varlık değil. Çoğunluğu zamanının büyük bir bölümünü yaşamak için kullanıyor, geriye kalanı ise, özgür oldukları küçük zaman diliminden öyle korkuyor ki, ondan kurtulmanın her türlü yolunu deniyor. İşte insanın değişmez yazgısı !
Edebiyat
Reklam