sürekli neden kaçıyor orwell? neyden kaçıyor daha doğrusu? kaçsa da hayatı kendine zindan ediyor. böylesine kaliteli bir yazar neden bunu ister? çünkü insan yaşarken boğuluyor da ondan. orwell da hep kaçmak istemiş. yerinde duramamış. 46 yaşında da ölmüş zaten.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir insanın kalbi durunca - daha önce değil - öldüğünü söyleriz. Bana biraz keyfi geliyor bu.Belki insan asıl beyni durunca ölüyor, yeni bir düşünceyi idrak etme gücünü yitirince.