Issız bir yere gidip yeni bitkiler aramanın verdiği zevk, bana işkence edenlerden kurtulmanın verdiği zevkle birleşiyor ve insanlarla karşılaşmadığım yerlere gittiğimde, kinlerinin artık beni takip etmediği bir sığınaktaymışçasına, daha rahat nefes alıyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çünkü yaşadığım bu güzel yerde her şey içine kapanık ve yalnız hayatımı güzelleştirme konusunda yardımcı olurdu.
Orada yapacağım en güzel şey, keyfimce düş kurmaktır.
Yalnız yaşamak için, ‘’insan ya bir yaratık ya bir tanrı olmalıdır.’’ der Aristo.
Üçüncü bir durumu atlayarak: İnsan her ikisi de olmalıdır; yani bir filozof.