"Peki ne iş yapıyorsun?" Çerez yemeye devam ediyor.
İşte bu sorudan nefret ediyorum. Öğrenciyken hep sorulan "Hangi bölümde okuyorsun?" sorusunun yetişkin olmuş hali.
Hayatınızda bir an gelir ve anlarsınız ki ne kadar çabalarsanız çabalayın, hiçbir zaman İspanyolca konuşmayı beceremeyeceksiniz. Ya da çocukken kitaplarda okuduğunuz o safarilere çıkamayacaksınız. Ya da ateş böcekleri sizi artık heyecanlandırmayacak. Yaşayacak bir sebep bulmaya çalışıyorum ve yaşlandıkça bu daha da zorlaşıyor.