Eğitim bir ülkenin ve dünyanın en iyi yapıtaşlarından biridir.Bir ülkenin eğitiminin olması o ülkede cahil insanların kalmaması ve yobazlaşma olmaması örnek gösterilebilir.yani bir dünya da eğitim eğitim diyerek onu yayıp geniş kitlelere ulaşmalıyız .Ayrıca öğretmenlerimizi de tebrik ediyorum