Beril

Beril
@beriloksz
İnsan hiçbir şeye alışmamalı,Eduard.
Düşünmeden sarf ettiğimiz sözler,hani öylesine, lafın gelişi, bazen beklenmedik kehanetlere dönüşür hayatın döngüsünde...
Alıntı
Reklam
"Ama kendi adıma konuşmam gerekirse, geçmiş bir yüktür. Külfettir. Şayet hiçbir şeyi değiştiremeyeceksek hatırlamanın ne faydası var?"
Sayfa 326·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
İnsan bir konuda ne kadar az bilgili olursa o kadar çok duygusal olur.
Sayfa 260·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Ortadoğu'da öyle bir erkek tiplemesi vardı ki, sevgilisinden yatak odasında tüm arzularına karşılık vermesini bekler, aksi takdirde sinirlenir, hiddetlenirdi; lakin isteklerine uyum gösteren kadın da anında gözlerinden düşer,"orospu" damgası yerdi. Böyleleriyle birlikte olmazsan "Vay, demek ki beni yeterince sevmiyorsun!" derdi. Küser,somurtur, zorlardı. Birlikte olursan da, "Vay demekk ki aşüftenin tekisin" diyerek küçümser, yaftalar, aşağılardı. Öyle ya da böyle , genç bir kadının bu zihniyet karşısında tutunabilmesi imkânsızdı.
Sayfa 137·Kitabı okudu
Alıntı
Kadınlar zaten hep bunu yapardı. Birlikte oldukları erkeğin kendilerinden bir alanda daha bilgisiz olduğunu anladıklarında, onu eleştirmek yerine, kendilerini didikler; onun ilerlemesini beklemek yerine, kendileri geri adım atardı. Zekâlarını istenen düzeye indirirlerdi ki gereksiz yere çatışma , çelişki, gerginlik yaşanmasın.
Sayfa 136·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Reklam