Beril

Beril
@beriloksz
İnsan hiçbir şeye alışmamalı,Eduard.
"Atamız olmasaydı İran gibi olurduk, sakın unutma" dedi Mensur kızına.
1000k
Reklam
İnsanoğlu denen aşağılık yaratığın alışamayacağı hiçbir şey yok galiba!...
Sayfa 32
1000k
İçmemin nedeni de bu zaten: İçkide acıma ve duygu arıyorum ben... İçiyorum, çünkü çok acı çekmek istiyorum!
Sayfa 17
İnsan ve Duygular
Bazen hayatta öyle karşılaşmalar olur ki, hem de hiç tanımadığımız insanlarla, bir tek sözcük bile konuşmadan, birdenbire, tek bir bakışla ilgilenmeye başlayıveririz.
Sayfa 11
İnsan ve Duygular
Hem her şey insanın kendi elinde, hem de insan yalnızca korkaklığı yüzünden ne fırsatlar kaçırıyor... Bu artık yadsınamaz bir gerçek, bir belit. İlginç bir şey, acaba insanlar en çok neden korkarlar? Atacakları yeni bir adımdan, kendi söyleyecekleri yeni bir sözden herhalde...
Sayfa 2
Edebiyat & Roman