tek taraflı platonik aski mukemmel anlatan bi kitaptir ama benim acimdan kadinin takintisi belirli bi yerden sonra rahatsiz edici oluyor yinede stefan zweigin bi erkegin gozunden bi kadinin askini bu kadar guzel anlatmasina sasirdim
normalde ask konulu kitaplari pek sevmem ama bu kitap gercekten mukemmel insanlarin askin ve olumun karsisindaki caresizligini o kadar guzel anlatan ve sonuda gayet guzeldi
anlamasi zor bi kitap okudum ama yeteri kadar dikkatli okumadigim icin kitabi takip etmekte zorluklar cektim yine anlamzsam en kisa zamanda tekrar okuyacagim yyine anlamazsam mangasini okuyacagim tekrar okuyunca duzenlerim ama yinede kitaptakiler genel olarak gunumuz proleteryasina pek uygun degil bence
stalinizm ve komunizm elestirisi ve kominizmin 1984 yilinda komunizmin yikilacagini ongordugu kitap ama sadece komunizm degil ayni zamanda kaptalizm elestirisi olan anarsist bi kitap herkes okumali
kitapta trokçki ve stalin kavgasını napolyon ve snowball karakterleriyle basarili bi sekilde anlatılmıs yinede abartilan bi kitap oldugunu dusunuyorum klasik ve guzel bi kitap ama saheser denir mi o konuda emin degilim cok daha iyi kitaplar var