Avrupa, orta çağ karanlığında boğulurken; bizim kadınlarımız, persleri tomris hatun hükümdarlığında kendi kanlarında boğuyordu. Bizim kültürümüzde kadın erkek beraber büyür, aynı yollardan geçerdi. Hatta kadınlar analık vasıflarından dolayı erkeklerden daha kıymetliydi. Avrupa'nın 1950'den sonra yaşayabildiği medeniyeti biz Avrupa'nın 2500 yıl öncesinde yaşıyorduk. Yüzlerce yıl içerisinde onlar bizim 2500 yıl önceki seviyemize çıktılar, bizse onların yaşadığı ortaçağ karanlığına gömüldük.
Arabın dinini, kültürünü bize kendi kültürümüzmüş gibi empoze edip bizi zehirlediler. Kadınlarımız değersizleştirildi, kız çocuklarımız istismar edildi. Bu ortadoğu coğrafyasında çocuklarımızı korumak istiyorsak kültürümüzü arap zihniyetinden kurtarmalı ve korumalıyız. Narin'ler istismar edilmesin, Narin'ler öldürülmesin, Narin'ler sevgiyle büyüsün, değerli olduğunu hissetsin. Bunu yüzlerce yıl yaptık ama bugün bize bunu unutturup kadını erkeğin kölesi oyuncağı yaptılar.