Çok yerinde tespitler yapılmış. Olayları o kadar genişten anlatıyor ki ama bir o kadar da dar anlatıyor . Olaylara bakış açısı çok mükemmel . Yerli kaynakların dışında yabancı kaynakların önemini bu kitapta çok iyi anladım .!
Hocamız vermiş bilgiyi alın demiş gerisi sizde . Çok kaliteli bir kitap . Düzenli kitap okumayan birisine önermem. İlber hocanın bilgi akışkanlık alışkanlığını nereden edindiğini şimdi anlıyorum !
Keşke bilgi verseydin ! Fotoğraf kataloğu na benziyor . Kitabın yarısı fotoğraf . Ben ilk başka dillendirilmemiş hikayeler bekliyordum . Daha önce bir film den izlediğim bir konuyu almış kitabın göbeğinde anlatmış . Hitler Stalin sanki kitapta hiç yok . --