Kadınlara verilen en değerli kitaplar dan birisi diyebilirim . Ama örnekler den bazıları hoşuma gitmedi . Ama kitabın geneli iyi geldi bana . Yazarın bıçak sözleri yine gerçekleri iyi anlatmış .
Yaklaşımı çok keskin beğendim . Düşüncelerini çok düz ve açık şekil de çevirmeden anlatıyor . Bu cesaret ister . Okurken arada gülmek isterseniz ( acı gerçeklere ) okuyun derim !
Dönemin diplomalarından olan yazar karakterler üzerinden mükemmel bir anlatım yapmış . Lozan konferansında da bulunmuş birisi olarak kitap çok doyurucu . Karakterler Devletleri yansıtıyor. Seçimler harika .